header

فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل

فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل

بازدید: 14

دیدگاه: 0

فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل


فیلم این جمعیت قابل کنترل اولین فیلم بلند ((محمدمتین اوجانی)) کارگردان این اثر در ژانر اجتماعی درام میباشد که در تاریخ 30 خرداد ماه 1403 در سینماهای سراسر کشور اکران شد. فیلم جمعیت قابل کنترل به نویسندگی((روناک برخوردار)) و تهیه کنندگی ((مهرداد فرید))، ساخته شده است.

خلاصه‌ای از فیلم این جمعیت قابل کنترل 

فیلم این جمعیت قابل کنترل داستان یک زن مسن مبتلا به دِمان (زوال عقل) شده اما هنوز آرزوی اصلی خود را فراموش نکرده است. تلاش فرزندان او برای برآورده کردن این آرزو باعث بروز مجموعه‌ای از ماجراها وحوادث میشوندکه داستان فیلم را رقم میزند.

دیدگاه مخاطب برای فیلم این جمعیت قابل کنترل 

فیلم این جمعیت قابل کنترل از آن دسته فیلم هایی‌ست که اختلاف نظر زیادی بین تماشاچیان وجود دارد به طوریکه حدود 60 درصد از مخاطبان فیلم جمعیت قابل کنترل آن را فیلمی خوب و سرگرم کننده‌ای معرفی کرده‌اند و گفته‌اند اگر فیلم‌های اجتماعی را به فیلم‌های کمدی این روزها ترجیح میدهید گزینه بدی برای تماشا نیست. برخی نیز معتقدند که کارگردان سعی داشته فیلمی همانند "یک حبه قند" به کارگردانی ((رضا میرکریمی)) بسازد اما با توجه به بازیگران و فیلمنامه کار موفق نبوده چرا که فیلم "یک حبه قند" از بازیگران قوی‌تر و فیلمنامه بهتری برخوردار بوده است. یکی از مخاطب روند فیلم را این گونه شرح داده که«اگر فیلم را به سه بخش تقسیم کنیم نیم ساعت اول صعودی، نیم ساعت دوم نزولی و نیم ساعت(تقریبا بیست دقیقه)پایانی صعودی بود». تعدادی نیز از پایان باز کار گله کرده بودند. 

تهیه بلیت: خرید بلیت فیلم "این جمعیت قابل کنترل"

عوامل فیلم این جمعیت قابل کنترل 

کارگردان: محمد متین اوجانی

 تهیه کننده: مهرداد فرید

نویسنده: روناک برخوردار (بر اساس طرحی از امیرمحمد عبدی)

 بازیگران: فریده سپاه منصور/ محمدرضا داوودنژاد/ علیرضا استادی/ زهرا داوود نژاد/ روناک برخوردار/ مهناز افتاده‌نیا/ مرجان قمری/ رسول عظیمی/ وحید الهویی/ مریم شاه ولی/ محسن آشتیانی پور

سایر عوامل

سایر عوامل
مدیر تولید اسماعیل کردی طراحی پوستر و گرافیک مهدی رایگانی
مدیر فیلمبرداری شاهین عراقی عکاس ‌محمد فوقانی
مدیریت پروژه شهاب پارسایی منشی صحنه سپیده کریمخانی
برنامه ریز و دستیار کارگردان شکیل مظفری مدیر تدارکات محمد جمشیدی
طراح چهره پردازی علی شفیعی ثابت فیلمبردار پشت صحنه محیا اوجانی‌
طراح صدا و آهنگساز امین شریفی آهنگساز مسعود سخاوت دوست
طراح صحنه مسعود اوسطی مدیر صدابرداری محمود سماک باشی
تدوین رنگ و نور ماجد وفایی/ آرش کاظم زاده سرمایه گذار سارا سلطانی(کلینیک زیبایی سلطانیه)/ شهاب پارسایی
طراح صحنه و لباس سوفیا شکری

سخن آخر

با توجه به توضیحات نوشته شده اگر علاقه به ژانرهای اجتماعی درام باشید فیلم این جمعیت قابل کنترل میتواند گزینه مناسب برای تماشا باشد. برای خرید بلیت این جمعیت قابل کنترل میتوانید به سایت سینماتیکت مراجعه کنید.


نویسنده: مبینا قندچی


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024