header

نمایش خشت خام خانه

نمایش خشت خام خانه

بازدید: 11

دیدگاه: 0

نمایش خشت خام خانه


نمایش90 دقیقه‌ای خشت خام خانه، به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری از 28 مردادماه 1403 لغایت 30 شهریورماه1403در خانه ‌نمایش ‌دا ‌- ‌سالن ‌شماره ‌۱روی صحنه رفته است.

در خلاصه‌ی نمایش خشت خام خانه  آمده: 
یک عمارت قدیمی بازمانده از دوره قاجار که در بافت فرسوده‌ی شهرداری قرار می گیرد ولی اعضای این خانه نمی خواهند که این اتفاق بیوفتد.
عمارتی قدیمی از دوره قاجار در بافت فرسوده‌ی شهرداری قرار می‌گیرد، اما اعضای این خانه موافق نیستند. 


خرید بلیت نمایش خشت خام خانه

نمایش خشت خام خانه از دید مخاطبان

از نگاه تماشاگران، نمایش خشت خام خانه توانسته است به خوبی احساسات و دغدغه‌های بینندگان را درک کند و با بازی‌های طبیعی و واقعی بازیگران، تماشاگران را به خود جذب کند. ترکیب طنز با واقعیت‌های تلخ جامعه، موضوعی است که معمولاً بازخوردهای خوبی را از تماشاگران به همراه می‌آورد.بازیگران و کارگردان نمایش به خوبی توانسته‌اند شخصیت‌ها را به‌طرزی قانع‌کننده و جذاب به تصویر بکشند و همین امر می‌تواند باعث ارتباط عمیق‌تری بین تماشاگر و نمایش شود. نکته جالب توجه این است که هر کاراکتر با ویژگی‌های خاص و شخصیت‌پردازی دقیق، خود را در دل داستان جا داده است. این موضوع نه تنها به جذابیت کمدی افزوده بلکه احساس نزدیکی بیشتری به عمارت و داستان آن ایجاد کرده است. به‌طور کلی، به نظر می‌رسد که این نمایش نمونه‌ای از هنر تئاتر است که توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند و تجربه‌ای به یاد ماندنی را رقم بزند.

در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را باهم می‌خوانیم:

همه چی خوب بود،نمایشنامه عالی بود،کارگردانی هوشمندانه ای داشت،بازی ها بسیار روان و دلنشین بودن مخصوصا بازیگر نقش مرتضی که نمادی از مردمان سخت کوش کورد کشورمون بود،توصیه میکنم این نمایش و از دست ندید،حتی میشه چندین بار دید و لذت بردهمگی خسته نباشید.

نمایش بسیار زیبایی بود به خصوص بازی روان بازیگران واقعا ارزش دیدن داشت. متن نمایشنامه و کارگردانی پر قدرت به همراه بازی های هنرمندانه بازیگران لحظاتی خوش برای ما به همراه داشت. نورپزدازی و طراحی صحنه و لباس و میزانسن های عالی نمایانگر تلاش عوامل این نمایش بود. امیدوارم همواره تئاتر های خوب به مانند این اثر ما را به اجراهای تئاتر کشورمان امیدوار کند.


عوامل نمایش خشت خام خانه 

عوامل نمایش خشت خام خانه عبارتند از: 

نویسنده وکارگردان: علی اصغری

تهیه‌کننده:  علی ‌اصغری، آرزو ‌ارمغانی

بازیگران : مصطفی ‌قدیری / مرجان ‌مومنی / امیرحسین ‌قلیچ / کیانوش ‌عینی / محمد ‌نوحیان / سپیده ‌جعفری / ندا ‌حسینی / پرستو ‌امیدوار

سایر عوامل نمایش نمایش خشت خام خانه
مدیر تولید مصطفی عربستانی مدیر صحنه سمانه بهزاد پور
مدیر تبلیغات گروه ‌هنری ‌مراکی- صادق حسینی طراح لباس مهسا جمالی
دستیاراول کارگردان حسین ‌عباسپور منشی صحنه الهام شکیبا
طراح چهره‌پردازی مونا ‌جعفری موسیقی آرمین ‌امین ‌ترابی
اصلاح رنگ و نور آرش سیفی عکاس الهه کریمی
مشاور رسانه ای علی کیهانی


سخن فرواک

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک درام هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش خشت خام خانه از 28 مردادماه 1403 لغایت 30شهریورماه 1403درخانه ‌نمایش ‌دا ‌- ‌سالن ‌شماره2 ‌به تماشای نمایش خشت خام خانه  بنشینید.

نویسنده: علی هاشمی فرد


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024