header

مهران کریمی، طراح نور نمایش خواب

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1402/12/27 05:50:33
  • نویسنده: فاطمه عزیزی
  • بازدید: 23
  • دیدگاه: 0

مهران کریمی، طراح نور نمایش خواب


به گزارش روابط عمومی فرواک ؛ مهران کریمی، متخصص طراحی نور تئاتر و سینما که سابقه درخشانی در این عرصه دارد، طراحی نور نمایش خواب را بر عهده گرفت.

نظر مهران کریمی در مورد نمایشنامه خواب

نمایش خواب اثر حسن هاشمی فرد تلفیقی از واقعیت و فضای ذهنی و… .

از آنجا که در زندگی تک تک ما انسان ها ممکن است اتفاق بیفتد که بعضاً در موقعیت هایی قرار بگیریم که مجبور باشیم انتخاب کنیم.

گاهی شاید قبل از تصمیم گرفتن،گزینه هایمان را در فضای ذهن خود زیست کنیم و ممکن است این زیست آنقدر عمیق صورت بگیرد که خارج شدن از آن دشوار باشد.

بدون شک برای همه ی ما اتفاق افتاده که بعضی وقت ها به نقطه ای خیره شویم و چشم برداشتن از آن برایمان سخت باشد و در طول چند ثانیه ای که به آن نقطه خیره شده ایم، زندگیمان مانند یک فیلم بلند از جلوی چشممان عبور کند.

برای من نمایش خواب دقیقا همان چند ثانیه بود انگار که شخصیت اصلی این نمایش به نقطه ای خیره شده و تمام زندگی اش را در چند ثانیه می‌بیند

متخصص طراحی نور تئاتر در مورد فرواک گفت :

گروه اجرایی و عوامل گروه فرواک جزء معدود تیم هایی بود که من طی چندسال گذشته دیدم که با انگیزه و پیگیری در حال تمرین این اثر بودن.

همیشه ملاک اصلی من برای ورود به تیم اتمسفر و دوستانه بودن گروه بوده که این تیم علاوه بر خلاقیت فراوان، بسیار انرژی مثبتی هم دارن.

حضور بازیگرانی چون کیوان هاشمی، سعید مقبری، مهتاب مهری و… خود نشان دهنده کیفیت بالای کار است.

برای اجرا و گروه ارزوی موفقیت میکنم.

امیدوارم اجراهای درخشانی تجربه کنیم در کنار هم.

پایان مطلب/


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024