header

نمایش رابطه

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/05/02 20:00:00
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 11
  • دیدگاه: 0

نمایش رابطه


نمایش رابطه که دی ماه سال گذشته در نخستین جشنواره تئاتر "هم آغاز"به اجرا درآمده بود، بار دیگر به روی صحنه می‌رود.نیلوفر مهاریان، به عنوان بازیگر و کارگردان، و امیر دلفانی، به عنوان نویسنده، در دومین همکاری مشترک خود،" نمایش رابطه" را به اجرا در می‌آورند. 

خلاصه‌ای از نمایش رابطه

در خلاصه‌ی" نمایش رابطه" آمده:

 بوی تعفنی که از واحد سامان در ساختمان به بیرون درز کرده و همسایه‌ها را نگران کرده است. با وجود تلاش همسایه‌ها برای تماس با سامان، هیچ پاسخی دریافت نمی‌شود.

پلیس به موقعیت پی می‌برد و شروع به بررسی ارتباطات سامان و دوستش فرانک می‌کند، که همچنین کارگر ساختمان بوده است. بعد از صدور حکم ورود به منزل، پلیس در را باز می‌کند و به تصویری عجیب و غیر منتظره مواجه می‌شود.

نگاهی به" نمایش رابطه"؛ کار موفق نیلوفر مهاریان در سال‌ گذشته

درادامه نیم نگاهی به "نمایش رابطه"، با کارگردانی نیلوفر مهاریان و نویسندگیامیر دلفانی که در دی ماه 1402اجرا شده است، داشته‌ایم. نمایش موفقی که با تحسین بسیاری از تماشاگران مواجه شد. مخاطبان ریزبینی که بازی خوب بازیگران، میزانسن ها با خلاقیت و جذاب، هماهنگی بین عوامل نمایش، ترکیب غافلگیری و طنز غیرمستقیم داستان از چشم‌شان پنهان نماند.

تهیه بلیت: خرید بلیت نمایش رابطه

نمایش رابطه از نگاه مخاطب

نمایش رابطه، ویژگی های مثبتی چون متن قوی با ریتم مناسب ، کارگردانی با ایده های جذاب و داستانی مهیج و معمایی داشته است که از دید مخاطبان پنهان نمانده است.
برخی از مخاطبان تئاتر رابطه معتقدند که با حل شدن ایراداتی مانند ناهمگونی بازی بازیگران، افراط در کشش نمایش و عدم هماهنگی در صدا و نور، ارائه نمایش قوی تر و جذاب تر می شود.


عوامل نمایش رابطه

عوامل نمایش رابطه عبارتند از:

نویسنده:  امیر دلفانی

کارگردان: نیلوفر مهاریان

بازیگران: امین اکبری نسب/ روژینا ابراهیمی / ندا اصغری/شروین برکت/ارشیا توکلی/سهیل ساعی/مهدی حافظی/گلاره مقدم/نیلوفر مهاریان

سایر عوامل
بازنویس سهیل ساعی طراح صحنه مهران زاغری
دستیار کارگردان الهام سلیمی ساخت تیزر میلاد خدابخشی‌
روابط عمومی تبلیغات نوید آغاز گرافیست امین قنبری

سخن فرواک 

اگر شما هم علاقمند به دیدن این نمایش  درام – اجتماعی- معمایی هستید، می‌توانیداز 31 تیر 1403الی23 مرداد1403 با خرید بلیت نمایش در رابطه در خانه هنرمندان به تماشای این تئاتر رابطه بنشینید.


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024