header

نمایش حنوط

نمایش حنوط

بازدید: 11

دیدگاه: 0

نمایش حنوط


نمایش60 دقیقه‌ای حنوط، به نویسندگی علیرضا ‌دماوندی وکارگردانی طاها ‌علی ‌قارداشی از 08 شهریورماه 1403لغایت 27شهریورماه1403در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

خلاصه ای از نمایش حنوط

در خلاصه‌ی نمایش حنوط آمده: «هر دو میگفتند کز خوف سقوط، جان سپردن به از این بوی حنوط»

کارگردان نمایش حنوط تطابق زیست دهه ۵۰ با حال حاضر را چالش مهم کارگردانی این اثر دانست و اذعان داشت که ما خیلی سعی کردیم از زیست خودمان وام بگیریم و اتفاقاتی را که در زمان حاضر و در چندین سال اخیر به چشم دیده بودیم، روایت کنیم.

خرید بلیت نمایش هحنوط

نمایش حنوط از دید مخاطبان

از نگاه تماشاگران نمایش حنوط، اجراهای باکیفیت و ریتم درست همیشه در تئاتر اهمیت دارند و به نظر می‌رسد که این نمایش توانسته است در بیشتر زمینه‌ها موفق عمل کند. به ویژه این نکته که نویسنده به درستی کار خود را انجام داده و بازیگران نیز از لحاظ تکنیکی و جزئیات عملکرد خوبی داشتند، نشان از حرفه‌ای بودن تیم اجرایی دارد.

حرکات فرم و خلاقیت در طراحی صحنه و انتخاب موسیقی هم بسیار مهم است و قطعاً به جذابیت کار کمک کرده است. همچنین اشاره به شخصیت‌های جابر، راننده و مرضیه و تأثیرگذاری آنها بر نمایش، نشان‌دهنده عمق شخصیت‌پردازی است.

نکات انتقادی تماشاگران مانند کند بودن ریتم نمایش و مشکلاتی در صدای بازیگران، نشان می‌دهد که هنوز جا برای بهبود وجود دارد. این موارد، به ویژه در تئاتر می‌تواند بر تجربه تماشاگر تأثیر بگذارد. توجه به دیالوگ، میزانسن، لول صدا، ریتم، چگونگی حرکت، گریم، نور نیز از نکات مهمی است که می‌تواند به انسجام و کیفیت کار کمک کند. در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را باهم می‌خوانیم:

از صمیم قلب از شما و تمام بازیگران به خاطر اجرای فوق‌العاده و شجاعانه‌تان تشکر می‌کنم. قدرت شما در به تصویر کشیدن احساسات و خلق لحظاتی به‌یادماندنی، تحسین‌برانگیز بود. امیدوارم همچنان در مسیر موفقیت بدرخشید.

نمایش دیدنی با متنی خوش قلم و طعنه زن،بازیگر های نمایش خوب به نقش هاشون پرداختن،فرم های کار گاهی اوقات زیاد بود اما از کار بیرون نمیزد در اخرم لذت بخش و خوش ساخت موفق باشین.

امروز این کار تماشا کردماصلا جالب نبود. وتو کل کار شاید دوجا برام جذابیت داشت بازیگر هایی که لهجه و گویش متفاوت داشتن مشهدی و کاشانی برام جالب بودن.

عوامل نمایش حنوط

عوامل نمایش حنوط عبارتند از: 

نویسنده: علیرضا ‌دماوندی

کارگردان و تهیه کننده: طاها ‌علی ‌قارداشی

بازیگران : سید ‌علی ‌مساوات، حمیدرضا ‌شاهپسند، پانیذ ‌نصیری، غزاله ‌مهرابی، علی ‌طاهری، رومینا ‌بختیاری، علیرضا ‌دماوند

سایر عوامل
مدیران صحنه عماد ‌تدوینی آهنگساز متین صادقی
طراح صحنه احسان ‌نگهبان منشی صحنه ‌محمد ‌میرچولی
اصلاح رنگ و نور فرشاد ‌نصیری عکاس پاشا نیک زارع

سخن فرواک 

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک درام-داستانی هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش حنوط از 08 شهریورماه 1403لغایت 27شهریورماه1403در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو به تماشای نمایش حنوط بنشینید.

نویسنده: علی هاشمی فرد


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024