header

نمایش گاوزن

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/06/05 17:00:30
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 7
  • دیدگاه: 0

نمایش گاوزن


نمایش گاوزن با روایت داستانی از تاریخ معاصر ایران، اثر میثم عباسی و تهیه‌کنندگی محمدرضا کاشانی موحد، از تاریخ  2 مردادماه لغایت 9 شهریورماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی گاوزن آمده:

«تماشاخانه سعدی در سال ۱۳۳۲ و در حادثه کودتای بیست و هشتم مرداد ماه توسط نوچه های شعبان جعفری به آتش کشیده میشود.» این نمایش با هدف روایت وقایع مهم و تاثیرگذار تاریخ معاصر کشور، تلاش دارد تا بیننده را با ابعاد مختلف فرهنگ و جامعه‌شناسی ایران آشنا کند. نمایش گاو زن با به کارگیری المان‌های نمایشی و داستانی، می‌تواند تجربه‌ای جذاب و تأثیرگذار برای تماشاگران به ارمغان آورد.

 خرید بلیت نمایش گاوزن

نمایش گاوزن از دید مخاطبان

مخاطبین نمایش گاوزن بر این باورند که این اثر با متن قوی و عاطفی خود، توانسته است تماشاگران را به دنیای عمیق و تأثیرگذاری بکشاند. بازیگران توانمند این نمایش، با اجرای فوق‌العاده خود، شخصیت‌ها را به طرز هنرمندانه‌ای زندگی می‌بخشند و احساسات پیچیده را به خوبی انتقال می‌دهند. طراحی صحنه منحصر به فرد نیز به ایجاد جو و فضایی خاص کمک کرده و تماشاگر را در هر لحظه در کنار داستان نگه می‌دارد.از دیگرنکات قوت نمایش "گاو زن""، انتخاب دقیق و حرفه‌ای کلمات است که در کنار هم، تأثیرگذاری نصیحت‌آمیز را به نمایش می‌گذارد. هنرکارگردانی و ترتیب‌بندی بی‌نقص متن، باعث می‌شود تا هر صحنه با حداکثر احساس و زیبایی به نمایش گذاشته شود. بسیار جالب است که این نمایش مدتی بعد از پایان، همچنان در ذهن‌ها باقی می‌ماند و مخاطبان را به فکر و تأمل می‌کشاند. این نشان‌دهنده عمق و کیفیت بالای اثر است که به سادگی از یاد نمی‌رود. به طور کلی، «گاو زن» یک تجربه نمایشی فراموش‌نشدنی است که همگان را به تحسین وا می‌دارد.

 در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را می‌خوانیم:

«اجرا عالی و فوق العاده و با کارگردانی فوق العاده بسیار نمایشنامه زیبا و جذابی داشت موضوعی عاشقانه در بستر تاریخی بازیگران بسیار بسیار درخشان بودند مخصوصا نوچه های قهوه خانه و نقش بهرام.»

«نمایش نامه های خوب با بهترین ترتیب بندی کلمات بازیگران حرفه ای.»

«تئاتری فوق العاده ..بازیگران درجه یک و عالی و حرفه ای .دیالوگ‌های محشر ...نمایشنامه میبرتت به تهران قدیم اینقدر جذابیت داشت باری و دیالوگ ها که آن نمی‌خواست تموم بشه .»

عوامل نمایش گاو زن

عوامل نمایش گاو زن عبارتند از: 

 نویسنده و کارگردان: میثم عباسی

تهیه کننده: محمدرضا کاشانی

 بازیگران: نادر فلاح، حمید مهین‌دوست، حدیث تهرانی، علی برجی، امیر عدل‌پرور، زیبا کاظمی، علی باقری، امین موذن، مبین آذربایجانی، مانی محمدی، محمدرضا رنجبر، غزاله میرویسی، نورالله معصومی، عرفان سعیدی، امیرعلی رازقی، پوریا پارسیان، مهدی محبی‌لادمخی، احد توحیدی‌را و امیرحسین آزادی

سایر عوامل نمایش گاوزن

مدیر صحنه سبحان فراهانی مدیر تدارکات مصطفی توکلی
طراح لباس آلما ‌گشتاسب موسیقی ‌ میلاد عباسی
طراح چهره پردازی سهیلا ‌جوادی طراح صحنه نسا عابدی
دستیار اول کارگردان مبین آذربایجانی گروه دستیاران مهشاد ‌عابدین ‌پور ، الینا ‌برخورداری، کمند خراسانی
منشی صحنه فرزانه افشار مجری طرح ‌محمد ‌کاظم ‌تبار
اصلاح رنگ و نور حسین ‌کاظم ‌رودباری عکاس ناصر ‌ارباب، آنسه قرگزلی
مشاور رسانه ای ناصر ‌ارباب

 سخن فرواک 

 اگرشما هم علاقه‌مند به‌ تماشای نمایش تاریخی هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش گاوزن از تاریخ 2 مردادماه لغایت 9 شهریورماه در تماشاخانه سنگلج به تماشای تئاتر گاو زن بنشینید.


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024