header

پویا جلالی، پدیده نمایش خواب

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1402/12/24 04:59:57
  • نویسنده: فاطمه عزیزی
  • بازدید: 36
  • دیدگاه: 0

پویا جلالی، پدیده نمایش خواب


به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر فرواک، پویا جلالی به عنوان بازیگر نقش درون در نمایش "خواب" انتخاب شد. در ادامه به بیوگرافی این هنرمند توانا می‌پردازیم و سپس نظر کارگردان نمایش خواب را در این مورد می‌خوانیم.

بیوگرافی پویا جلالی

پویا جلالی، متولد تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 1397 به صورت حرفه‌ای آغاز نمود و در نمایش خواب به کارگردانی حسن هاشمی فرد، نقش یکی از شخصیت های اصلی نمایشنامه را بازی کرد.




پویا جلالی در مورد همکاری خود با فرواک گفت:

بازی در نمایش خواب و همکاری با گروه تئاتر فرواک تجربه دلچسبی بود. در مورد نقشی که در این نمایش بازی کردم، می‌توانم بگویم که چالش بسیار سختی بود چراکه باید با تغییر حس مداوم و پشت سرهم، انتقال احساس‌های مختلف رو القا می‌کردم. من برای درک این قضیه، ساعت ها با آقای هاشمی گفتگو کردیم تا شخصیت درون را تجزیه و تحلیل کنیم. گاهی تا 6 ساعت گفتگوهایمان طول می‌کشید.

درواقع درون، نقشی بود که در واقعیت وجود نداشت اما تمام وجود این نمایش را در بر می‌گرفت. از زیبایی این نقش می‌توان به آزادی کاراکتر بر روی صحنه اشاره کرد. درست همان چیزی که من از بازیگری می‌خواهم. همچنین از دیگر ویژگی‌های این نقش، همسو کردن تمام اقشار جامعه بود. 

در آخر باید بگم که "درون" کاراکتری است که همیشه در جریان زندگی این نمایش بوده، هست و خواهد بود. به آقای حسن هاشمی فرد و گروه تئاتر فرواک تبریک میگم برای خلق این اثر. به امید کار‌های بیشتر و خسته نباشید به همه همکاران و عوامل این کار.




حسن هاشمی فرد سرپرست نویسندگان و کارگردان نمایش خواب در این باره گفت :

برای نقش درون حساسیت بالایی داشتم. زیرا نقشی بود که درون مایه ای متفاوت داشت و تا کنون کم به آن پرداخته شده بود. در واقع نقش درون را فقط می‌توان ذهن نامید. ذهن یک انسان هیچ گاه ثبات ندارد. به همین دلیل اگر بخواهیم آن را به کاراکتر تبدیل کنیم، بازیگر باید بتواند بدون افت حسی و کلامی، بین احساسات سوئیچ کند ویا به طور همزمان چند حس را القا نماید. در نهایت پویای عزیز توانست آنچه که در ذهنم بود را به واقعیت تبدیل کند. پویا جلالی آینده ای درخشان را با گروه تئاتر فرواک آغاز نموده است.




سخن پایانی

نمایش خواب به تهیه کنندگی شرکت فرواک هنر و کارگردانی حسن هاشمی فرد، خرداد ماه 1401 در سالن اصلی تماشاخانه ارغوان (نوفل لوشاتو سابق) بر روی صحنه رفت. این نمایش، با درخشش پویا جلالی، یکی از جنجالی ترین نمایش های سال بود که مخاطبان بسیاری را پای صندلی های تئاتر کشاند.


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024