header

نمایش در جستجوی بازیگر هملت

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/05/15 17:00:37
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 14
  • دیدگاه: 0

نمایش در جستجوی بازیگر هملت


نمایش 100 دقیقه ای در جستجوی بازیگر هملت، به نویسندگی و کارگردانی مسعود دلخواه از 14 تیرماه لغایت 19 مردادماه سال 1403 در تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌چهارسو به روی صحنه می رود.

این نمایش، چالش‌ها و تمرینات گروه نمایشی را برای تماشاگران به نمایش در می‌آورد.

خلاصه‌ای از نمایش در جستجوی بازیگر هملت

نمایش «در جستجوی بازیگر هملت» درباره یک گروه تئاتر جوان است که برای اجرای نقش های مختلف هملت تست داده اند و تمرین می کنند. در این بین تهیه‌کننده اصرار به اجرای کنسرت-نمایش و آوردن یک خواننده مشهور و گیشه‌دار جهت بازی در نقش هملت را دارد، در حالی‌که کارگردان، اجرای تئاتر با جوانان با‌استعداد و آموزش‌دیده را به آوردن یک چهره معروف و سلبریتی که بازیگر نیست ترجیح می‌دهد. ضمن این چالش و دیگر چالش های تمرین، ما، شاهد اجرای هملت آنگونه که در ذهن و رویای کارگردان می‌گذرد، خواهیم بود.

به گفته مسعود دلخواه کارگردان نمایش در جستجوی بازیگر هملت، این اثر اجرای نمایش «هملت» به طور کامل نیست بلکه این اثر رویکرد گروه تئاتر به نمایشنامه هملت و اجرای بخشی از صحنه‌های آن است.

نمایش در جستجوی بازیگر هملت از دید مخاطبان

بسیاری از تماشاگران با اشاره به بازی خوب بازیگران، توانستند با داستان نمایش در جستجوی بازیگر هملت همراه شوند و با شخصیت‌ها و نقش‌ها هم‌ذات‌پنداری کنند. مخاطبان نمایش در جستجوی بازیگر هملت به کارگردانی حرفه‌ای کارگردان نیز توجه داشتند و آن را از نقاط مثبت این اثر دیدند.

از دیگر نکات مثبت این نمایش از دیدگاه مخاطبین می‌توان به صحنه‌های مبتکرانه و خلاقانه، موسیقی و میزانسن بی نظیر این تئاتر اشاره کرد.

تهیه بلیت: خرید بلیت نمایش در جستجوی بازیگر هملت

عوامل نمایش در جستجوی بازیگر هملت

نویسنده و دراماتورژ: مسعود دلخواه

کارگردان: مسعود دلخواه

بازیگران: عماد اخلاقی / مهدی اذعانی / شیما اسدی / حسین اقدم نیا / غزال بختیاری / الهه بهادری / سحر بهرامی / فاطمه بهروز / سحر بیرانوند / میلاد پاک سرشت / پدیده پزشکیان / شایان حاجی اسماعیلی / رضا خان زاده / سام دانشور / فروغ درویشزاد / پویا رجبی / راویس رحمانی / مریم رزازی / ارشیا زرین / مهسا شاه ولد / پارمیدا شایان / مهرا صحرا نورد / سهیلا عبدی / ابوالفضل عزیزالهی / آذین عیوضی / سمیرا غفاری / تارا قبادی / ریحانه قجاوند / امیرحسین قنبری / مجید قنبری / علی اکبر نانوایی / سپیده کرمی / بوژان کریم پوریان / سعید مسلمی / حسن مظلوم رضایی / باران محمدی / محبوبه محمدی / مسعود محمدی / رویا ملجائی / حسین ملکی / مهدی میرزائیان / سمانه نصری / محال نوروزی / سعید نومیری / مهسان یحیی پور

سایر عوامل
آهنگساز ارشیا ‌زرین موسیقی ‌ارشیا ‌زرین
مدیر صحنه سام ‌دانشور منشی صحنه ‌فاطمه ‌اقبالی
دستیار اول کارگردان مهدی ‌اذعانی، شیما ‌اسدی بازیگردان مسعود ‌دلخواه
اصلاح رنگ و نور محمدمهدی ‌سامی ‌منش عکاس عماد ‌اخلاقی، جواد صالحی نیا

سخن فرواک

درپایان، اگر شما هم علاقمند به دیدن اتفاقات دوره تمرین و پشت صحنه یک تئاتر هستید، می‌‌‌توانید در یکی از روزهای 14تیرماه لغایت 12 مردادماه با خرید بلیت نمایش در جستجوی بازیگر هملت درتئاترشهر ‌- ‌سالن ‌چهارسو به تماشای این اثر بنشینید.




نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024