header

بیوگرافی عرفان طهماسبی

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/05/13 20:00:00
  • نویسنده: مبینا قندچی
  • بازدید: 7
  • دیدگاه: 1

بیوگرافی عرفان طهماسبی


عرفان طهماسبی، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر، خواننده و آهنگساز ایرانی، تحصیلات خود را در رشته کارشناسی ابزار دقیق به پایان رسانده و فعالیت هنری خود را از کافه‌ها و رستوران‌های اهواز آغاز کرده است. او به سرعت توانست در عرصه موسیقی پاپ ایران شناخته شود و با آهنگ‌هایش مورد توجه قرار گیرد و به دلیل صدای خاص و زیبایش، طرفداران زیادی پیدا کند.

عرفان طهماسبی به برنامه تلویزیونی عصر جدید از طریق مراحل انتخابی و راستی‌آزمایی راه پیدا کرد. او پس از قبول شدن در این مراحل، در فصل دوم برنامه شرکت و در اولین اجرای خود، آهنگ "گلم گلم" را اجرا کرد. این اثر عرفان طهماسبی با استقبال خوبی از سوی داوران و تماشاگران مواجه شد و توانست چهار چراغ سفید از داوران را کسب کند. او چهار کار متفاوت اجرا کرد و هدف اصلی‌اش اصلی‌اش از شرکت در "عصر جدید"، شنیده شدن ملودی‌هایش توسط تنظیم‌کننده‌های بزرگ بود.

عرفان طهماسبی با اجرای موفق خود در عصر جدید و جلب توجه داوران و تماشاگران، به یکی از چهره‌های محبوب موسیقی پاپ تبدیل شد و توانست با دو میلیون و ۵۴۱ هزار رای مردمی به فینال برسد که این موفقیت باعث افزایش تعداد طرفدارانش شد. به گفته خود عرفان طهماسبی پس از پایان برنامه، مسئولیت‌هایش در زمینه موسیقی چندین برابر شد و او بیشتر از هر زمان دیگری درگیر فعالیت‌های هنری بوده است.

این هنرمند جوان با انتشار آثار خود در پلتفرم‌های مختلف، به یکی از چهره‌های محبوب موسیقی پاپ تبدیل شده و در جشنواره‌های مختلف نیز شرکت کرده است. به تازگی، موفق به دریافت مجوز برگزاری کنسرت شده و به فکر برگزاری کنسرت‌های زنده و برنامه‌های موسیقی است که این امر به او کمک می‌کند تا ارتباط نزدیک‌تری با طرفدارانش برقرار کند. این تغییرات نشان‌دهنده تأثیر مثبت "عصر جدید" بر مسیر هنری عرفان طهماسبی و افزایش فرصت‌های او در صنعت موسیقی ایران می‌باشد.

برخی از آهنگ های معروف عرفان طهماسبی می‌توان به آهنگ "گلم گلم گل بی خارم" که با عنوان "صد بار گفتمت همچین مکن" نیز شناخته می‌شود، آهنگ "تو"، آهنگ "گلوبند" و... اشاره کرد.

عرفان طهماسبی تاکنون در چند جشنواره موسیقی از جمله جشنواره موسیقی فجر، جشنواره موسیقی نوای خراسان، جشنواره موسیقی فرهنگ و هنر شرکت کرده است. حضور موفق عرفان طهماسبی در این جشنواره‌ها باعث شهرت بیشتر او در عرصه موسیقی پاپ و سنتی شده و او را به یکی از خوانندگان امیدبخش موسیقی ایران تبدیل کند.


نظرات کاربران

سارا رزرمجویی

1403/05/15 09:30:04

اهنگ گلوبند فوق العاده است:))))))

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024