header

نمایش بی پایانی

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/06/11 17:00:51
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 13
  • دیدگاه: 0

نمایش بی پایانی


نمایش بی‌پایانی به نویسندگی، کارگردانی و طراحی‌ صحرا فتحی و تهیه‌کنندگی رها جهانشاهی از تاریخ ۳۰ مردادماه لغایت 23 شهریورماه 1403 در سالن سایه در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.در خلاصه‌ی نمایش بی‌پایانی آمده:«بی پایانی قصه سه دوست قدیمی است که بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند و دست تقدیر سرنوشتشان را زیر‌ و‌ رو می‌کند.»
نمایش بی‌پایانی، سفری است به عمق احساسات و افکار سه زن که در پیچ و تاب گفت‌وگوهایشان، روایت‌های بی‌انتها از زندگی، عشق و هویت را به تصویر می‌کشند.

خرید بلیت نمایش بی پایانی

نمایش بی‌پایانی از دید مخاطبان

از دیدگاه مخاطبان، نمایش بی‌پایانی به کارگردانی صحرا فتحی، به زیبایی، عمق ارتباطات انسانی را نمایان می‌کند. این اثر در قالب گفت‌وگوهای سه زن، با دقت و ظرافت به بررسی روابط پیچیده و چالش‌های درونی آن‌ها می‌پردازد. هر یک از شخصیت‌ها با داستان‌های شخصی و تجربیات احساسی خود، به تماشاگر این امکان را می‌دهند که در دنیای روانی آن‌ها غوطه‌ور شود. درنمایش بی‌پایانی، بازیگران با توانایی خود، احساسات عمیق را به نمایش می‌گذارند و هر دیالوگ و حرکت آن‌ها با تأثیرگذاری خاصی، روایت زندگی را تصدیق می‌کند.
کارگردانی فتحی با انتخاب‌های هوشمندانه و هنرمندانه، به این اثر روح و جانی تازه بخشیده و صحنه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تماشاگر را در مسیر تفکر و تحلیل قرار می‌دهد. بی‌پایانی نه تنها داستان عشق و هویت را بررسی می‌کند، بلکه بینشی عمیق به مسائلی چون نبودن، فقدان و جستجوی معنا در زندگی می‌دهد. این نمایش، تأملی در مورد زندگی و ارتباطات انسانی است که بعد از تماشای آن، احساسات و تفکراتی عمیق در ذهن و قلب تماشاگر باقی می‌گذارد.
در زیر نظر چند تن از بینندگان را می‌خوانیم:

« وااای عالی بود مرسی که دوباره تئاترو برام زنده کردین. مگه دارییییم! انقدر بازی ها خوب بود؛ انقدر در اوووج خنده بودم! در آخر آموزنده و در بعضی از لحظه ها گریه کردم. مرسی از تمامی عوامل. من حتما دوباره با دوستانم به دیدن این نمایش می‌آییم. ممنون از عوامل خوب کار ممنون از نویسنده کار خانم فتحی.»

« نمایش نامه‌ی خیلی عالی که میشه با پوست و استخوان حسش کنی و خودت رو جای شخصیت ها بزاری. خانم فتحی کارگردان این اثر واقعا رفتار حرفه ای و درخور یک کارگردان رو داشتن. اکت های بازیگران این اثر به شدت خوب و دقیق بود.»

« یکی از بهترین نمایش‌هایی بود که تو چندسال اخیر دیدم. خسته نباشید به همتون.»

عوامل نمایش بی پایانی

عوامل نمایش بی پایانی عبارت‌اند از

نویسنده،طراح وکارگردان: صحرا فتحی

تهیه‌کننده:رها ‌جهانشاهی

بازیگران: الهام شعبانی، حدیث میرامینی، مهسا طهماسبی

سایر عوامل نمایش بی پایانی
مدیر تولید کاظم ‌بابایی مدیر صحنه علی مرادی- میلاد ‌رازی
مدیر تبلیغات نوید ‌آغاز آهنگساز ‌بابک ‌کیوانی
خواننده محمد چناری گروه دستیاران محسن خسروی، مجیر معبنی
منشی صحنه نادره ‌نادری مجری طرح یوسف میر احمدی
عکاس محمدصادق ‌زرجویان مشاور رسانه ای ‌علی ‌کیهانی


سخن فرواک

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی جذاب در سبک درام هستید، تماشای نمایش بی‌پایانی می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد. با خرید بلیت نمایش بی پایانی در تاریخ‌های ۳۰ مردادماه لغایت ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ می‌توانید به تماشای تئاتر بی پایانی در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر بنشینید.


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024