header

نمایش مختلفیم، برداشتِ دوم

نمایش مختلفیم، برداشتِ دوم

بازدید: 18

دیدگاه: 0

نمایش مختلفیم، برداشتِ دوم


نمایش90 دقیقه‌ای تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم به کارگردانی، طراحی و تهیه‌کنندگی آرمان شیرالی‌نژاد و نویسندگی سبحان بابائی از 15 شهریورماه لغایت 06 مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد - سالن ۱ روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم آمده: 
"در جریان جنگ جهانی دوم، فرماندهان برجسته‌ای از ارتش متفقین متشکل از کشورهای گوناگون، از سوی رهبران ارشد خود مأموریت می‌یابند تا در یک عملیات فوق‌سری، یکی از فرماندهان مشهور آلمانی را ترور کنند. اما هنگامی که مأموریت آغاز می‌شود، متوجه می‌شوند که همه‌شان دستخوش دسیسه‌ای از سوی فرماندهان ارشد خود شده‌اند و هیچ راه فراری از آن ندارند."

ایده‌ی این نمایش که در زمستان ۱۳۹۸ شکل گرفت، به‌دست آرمان شیرالی‌نژاد و سبحان بابائی توسعه یافت. فرایند تمرین به علت پاندمی کرونا با چالش‌هایی روبرو شد و این موضوع باعث شد تا کارگردانان و بازیگران در طول ۱۰ ماه با الگوهای حرکتی و کالبد نمایش کار کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

 نویسنده نمایشنامه، سبحان بابائی، با مهارت‌های خود داستانی جذاب و چندلایه را خلق کرده که به نوعی بازتابی از واقعیت‌های روزمره و تضادهای انسانی است. این نمایش در زمستان ۱۳۹۹ و با کم‌رنگ‌شدن محدودیت‌های تئاتری به صحنه رفت و توانست توجه مخاطبان و منتقدان را جلب کند.


خرید بلیت نمایش مختلفیم

نمایش مختلفیم، برداشتِ دوم از دید مخاطبان

نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم به‌طورکلی با انتقادات قابل‌توجهی مواجه بود. علی‌رغم نورپردازی مناسب و موسیقی عالی، دکور و اجرای ضعیف و همچنین داستان نامفهوم و آشفته، تماشاگر را دچار سردرگمی کرده بود. زیرنویس‌ها به دلیل عدم هماهنگی و ترتیب نادرست منجر به ایجاد نارضایتی در بین تماشاگران شده بود. انتقادات درباره فقدان انسجام در روایت داستان، باعث شد تا تماشاگران با سوالات بی‌پاسخ و احساس ناامیدی از اجرای هنری مواجه شوند.


 عوامل نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم

عوامل نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم عبارت‌اند از:

طراح و کارگردان: آرمان شیرالی‌نژاد

نویسنده: سبحان بابائی

تهیه‌کننده: آرمان شیرالی‌نژاد

بازیگران: سبحان بابائی /امیرخشایار امجدی / ناصر یاوری‌رامشه / رضا مردی / سیامک بختیاری / احسان ابراهیمی کسمائی / نگار سلحشور / مصطفی احدی / اسحاق ثبوت / علیرضا خدابخش / نیما منصوری / علیرضا دهنوی / گرشا میرزایی / محمد کشاورزی / میثم نیکخواه / پریا ابراهیمی / شکوفه احمدی / مطهره کاویانی / پگاه امیرآبادی


سایر عوامل نمایش مختلفیم
مجری طرح گروه ‌هنری ‌مُخ‌تلفات (کمپانی مخ‌تلفات) پویا ‌پورهمدانی (مؤسسه کهکشان هنر) طراح صحنه آرمان ‌شیرالی‌نژاد
طراح لباس نسیم ملکی طراح چهره‌پردازی افسانه ‌خلفی
مدیر تبلیغات سبحان بابایی منشی صحنه پریسا ‌بلبل ‌آبادی
اصلاح رنگ و نور پدرام رضوانی


 سخن فرواک

 اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک تلفیقی (درام-معمایی-ماجراجویانه و...) هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم، از 15 شهریورماه لغایت 06 مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد - سالن ۱ به تماشای نمایش تئاتر مختلفیم، برداشتِ دوم؛ بنشینید.

نویسنده: علی هاشمی فرد


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024