header

نمایش قضیه تفنگ چخوف

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/05/27 20:00:26
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 10
  • دیدگاه: 0

نمایش قضیه تفنگ چخوف


نمایش قضیه تفنگ چخوف به نویسندگی احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیردل‌ زنده، از 16مرداد لغایت31 مرداد در تئاتر هامون به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش قضیه تفنگ چخوف آمده است: « ۹تن از مشاهیر بزرگ جهان برای اولین بار در دنیای پس از مرگ با هم وارد مسابقه‌ای میشوند.»

این اثر به روایت  ۹ نفر از افراد معروف و مشهور در سطح جهانی، که در دنیای زندگی به دلیل توانایی‌ها، دستاوردها و تأثیرات بی‌نظیر خود شناخته شده‌اند، پس از انتقال به دنیای دیگر، برای اولین بار در این فضای جدید با هم وارد یک رقابت و مسابقه می‌شوند.

خرید بلیت نمایش قضیه تفنگ چخوف

نمایش قضیه تفنگ چخوف از دید مخاطبان

برخی از تماشاگران نمایش "قضیه تفنگ چخوف" اعتقاد دارند که کارگردان با توجه ویژه به جزئیات و هماهنگی دقیق بین عناصر مختلف، به خوبی در این نمایش موفق به بهره‌وری شده است. متن نمایش به طور خاص جذاب بوده و طراحی میزانسن‌ها نیز به طور موثری توجه تماشاگران را به خود جلب کرده است.در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را می‌خوانیم:

«کارگردانی کارگردانی کارگردانی، متن متن متن، این کار از این دو نظر عالی بود. (با توجه به اینکه بازی به جا، هماهنگی بالا، ماجرای جذاب، و... همه اینها ریشه در همین دو مورد دارد. »

«یک اجرا پر از اتفاقات مختلف که باید بهش فکر کنم .»

«اول کار کمی برام گنگ شروع شد اما رفته رفته متوجه روند داستان شدم .بازیها راحت و روان بود، متن زیبا، کارگردانی متفاوت با کارهای معمول، اگر بخوام انتقادی در جهت پیشرفت داشته باشم جسارت میکنم و میگم نور میتونست جالبتر باشه.»

عوامل نمایش قضیه تفنگ چخوف

عوامل نمایش قضیه تفنگ چخوف عبارتند از: 

نویسنده: احسان ‌بدخشان

کارگردان: اشکان ‌پیر ‌دل ‌زنده

 بازیگران: محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری

سایر عوامل نمایش قضیه تفنگ چخوف
مدیر صحنه امیرحسین ‌صفائی ‌کیا طراحی و ترکیب صدا عسل ‌خبازی
طراح لباس دینا یوسف پور منشی صحنه ‌بیتا ‌آقامیرزایی
اصلاح رنگ و نور رضا ‌خضرایی مدیر تبلیغات نگار ‌امیری
آهنگساز بابک ‌کیوانی طراح چهره پردازی زهره صمغ آبادی
طراح صحنه سینا ‌ییلاق ‌بیگی گروه دستیاران ‌نیکو ‌پشوتن/ ستایش ‌پیله‌ور، سارا ‌موسوی و امیرعباس ‌رحمانی
مجری طرح نیما ‌عباسی عکاس عرفان ‌یوسف ‌زاده

سخن فرواک 

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک  تاریخی و درام هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش قضیه تفنگ چخوف از تاریخ 16 الی 31 مردادماه در تئاتر هامون به تماشای تئاتر  قضیه تفنگ چخوف بنشینید.





نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024