header

نمایش گلن گری گلن راس

نمایش گلن گری گلن راس

بازدید: 10

دیدگاه: 1

نمایش گلن گری گلن راس


نمایش 70 دقیقه‌ای گلن گری گلن راس به کارگردانی فرید رحمتی و تهیه‌کنندگی سجادافشاریان از 29 مردادماه 1403لغایت 4 مهرماه 1403 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش گلن گری گلن راس آمده: 
میچ و موری روسای دفتر مشاور املاکی در شیکاگو برای کسب درآمد بیشتر دست به ترفند زیرکانه‌ای میزنند، یک رقابت بین فروشندگان طراحی میکنند که نفر اول کادیلاک برنده میشود و دو نفر شکست خورده اخراج خواهند شد و...
نمایش گلن گری گلن راس نوشته دیوید ممت داستان دو روز از زندگی چهار کارمند معاملات املاک در شیکاگو و شرح بی‌اخلاقی‌هایی است که آن‌ها در این شغل مرتکب می‌شوند.نمایش گلن گری گلن راس یکی از نمایش‌های معروف و تاثیرگذار است که به خوبی به چالش‌های دنیای فروش و روابط انسانی پرداخته است.


خرید بلیت نمایش گلن گری گلن راس

نمایش گلن گری گلن راس از دید مخاطبان

از نگاه تماشاگران نمایش گلن گری گلن راس، عوامل اجرایی، به خصوص فرید رحمتی و مهیار اسلامی، به خوبی توانسته‌اند پیچیدگی شخصیات‌ها و متن دیوید ممت را به تصویر بکشند. دقت و تسلط بازیگران در ارائه احساسات و تعاملات شخصیت‌ها باعث می‌شود که بیننده با داستان و پیام‌های آن ارتباط برقرار کند. از نگاه تماشاگران نمایش گلن گری گلن راس، تمام جوانب اجرا، از جمله بازی بازیگران، طراحی صحنه و موسیقی، به خوبی مدیریت شده بود و توانسته‌اند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای تماشاگران ایجاد کنند. همینکه بازیگران توانسته‌اند کاراکترها را به خوبی به نمایش بگذارند و در لحظات مناسب توجه تماشاگران را جلب کنند، نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن آنهاست. در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را باهم می‌خوانیم:

• بازی‌ها و‌کارگردانی خیلی عالی بود. تک تک بازیگرها طوری بازی میکردن که انگار فقط برای همین نقش ساخته شدن.

• خیلی نمایش جذابی بود و با اینکه این متن دیالوگ محور هست، بازیگر ها کاملا مسلط و با بیان قوی و بدون تپق و دکور عالی و کارگردانی و میزانسن های خوب و ریتم و ضرب آهنگ نمایش بسیار خوب بود و خیلی کیف کردیم از دیدن نمایشتون.

• نمایش همه چیزش خوب بود، طراحی صحنه، کارگردانی، بازی ها، نمایشنامه....اما من حقیقتش متوجه نشدم چرا این نمایشنامه الان باید بره روی پرده. حس میکنم تاریخ مصرفش گذشته و کاش این تیم حرفه ای رو در اجرای دیگه ای میدیدم.


عوامل نمایش گلن گری گلن راس

عوامل نمایش گلن گری گلن راس عبارتند از: 

نویسنده: دیوید ‌ممت

مترجم: لیلی مظفری

کارگردان: فرید رحمتی

تهیه کننده: سجاد افشاریان

بازیگران: هیار ‌اسلامی / کامران ‌اقتداری / مجید ‌آهنگران / فرید ‌رحمتی / امین ‌رقیب ‌دوست / بهنام ‌مومنی / علی هاشمی‌پور


سایر عوامل نمایش نمایش گلن گری گلن راس
مدیر صحنه محیا ‌طهانی مدیر تبلیغات گروه ‌تئاتر ‌ریما
طراحی و ترکیب صدا مهدیه مومنی طراح لباس پریا ‌الماسی
طراح صحنه علی پویا قاسمی اصلاح رنگ و نور فرشاد نصیری
عکاس پرتو ‌جغتایی و مهدیه مومنی مشاور رسانه‌ای حامد ‌قریب


سخن فرواک 

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک درام هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش گلن گری گلن راس از 29 مردادماه 1403 لغایت 4 مهرماه 1403در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به تماشای نمایش گلن گری گلن راس بنشینید.


نویسنده: علی هاشمی فرد


نظرات کاربران

وحید

1403/07/02 08:37:21

اجرای آقای پارسا پیروزفر بهترین اجرایی هست که از این نمایشنامه وجود داره حتی از فیلم هالییودی آل پاچینو هم بهتر هست

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024