header

فیلم سینمایی تگزاس 3

فیلم سینمایی تگزاس 3

بازدید: 43

دیدگاه: 0

فیلم سینمایی تگزاس 3


فیلم سینمایی تگزاس 3 به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان، جدیدترین محصول کمدی سینمای ایران است که در بهار ۱۴۰۳ به نمایش درآمد. این فیلم با حضور دوباره سام درخشانی و پژمان جمشیدی، در تلاش است تا گیشه سینما را در سال جاری فتح کند. در ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ ۲ خرداد اکران شود، اما به دلیل شرایط خاص کشور و عزای عمومی، اکران آن به تعویق افتاد و در نهایت در ۸ خرداد ۱۴۰۳ به سینماها راه یافت. با توجه به پیش‌فروش موفق، تگزاس 3 رکورد پیش‌فروش با بیش از ۶۸ هزار بلیت (حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان) را به خود اختصاص داد.

داستان فیلم به نوعی ادامه‌ای بر دو قسمت قبلی خود است، اما به عنوان یک اثر مستقل نیز جذابیت دارد. فیلم بیشتر بر پایه کمدی موقعیت بنا شده و شوخی‌های کمتری از نوع جنسی دارد، که آن را برای تماشا با خانواده مناسب می‌سازد. برخی سکانس‌های خنده‌دار، مانند جشن در هتل و درگیری‌ها با خلافکاران، از نقاط قوت فیلم به شمار می‌آیند. بازیگران اصلی شامل سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، و مهدی هاشمی هستند. این ترکیب بازیگران به همراه کارگردانی اطیابی، امید به موفقیت تجاری این فیلم را افزایش می‌دهد.

فیلم تگزاس 3 با تلاش برای جذب مخاطب و ایجاد فضایی کمدی، در پی ادامه موفقیت‌های قبلی خود است. اگرچه نظرات متفاوتی درباره کیفیت آن وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که این فیلم توانسته است در جذب تماشاگران موفق عمل کند.

خلاصه‌ای از فیلم سینمایی تگزاس 3

داستان دنباله‌دار شخصیت‌های اصلی فیلم که در قسمت اول در کشور برزیل آغاز شد و در قسمت دوم رهسپار وطن شدند و حالا قرار است دردسرهای جدیدی را در قسمت سوم درست کنند پس از ماجرای مجسمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان و بهرام می‌بایست باقی مجسمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

تهیه بلیت: خرید بلیت فیلم تگزاس 3

نقاط قوت و ضعف فیلم تگزاس 3

فیلم سینمایی تگزاس 3 نقاط قوت و ضعفی دارد که در نقدهای مختلف به آن‌ها اشاره شده است. فیلم به خوبی از کمدی موقعیت بهره برده و ریتم شوخی‌ها به گونه‌ای است که تماشاگر را خسته نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که تماشاگران با فیلم همراه شوند و از تماشای آن لذت ببرند. حضور سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان زوج اصلی، به جذابیت فیلم افزوده و این دو بازیگر با سابقه و محبوبیت خود، توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب کنند. فیلم تگزاس 3 با رکورد پیش‌فروش بیش از ۶۸ هزار بلیت، نشان داد مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته که این موفقیت در پیش‌فروش به احتمال موفقیت تجاری فیلم در اکران عمومی کمک کرده است.

بسیاری از منتقدان به سطحی بودن داستان و عدم وجود ارزش‌های سینمایی در فیلم اشاره کرده‌اند. این موضوع باعث شده تا فیلم نتواند به عمق و پیچیدگی‌های لازم دست یابد و بیشتر بر روی جنبه‌های تجاری تمرکز کند. برخی تماشاگران نیز به پایان فیلم انتقاد کرده و آن را ناگهانی و بدون نتیجه‌گیری مناسب دانسته‌اند. فیلم "تگزاس "3 به نوعی از آثار قبلی خود و سایر فیلم‌های کمدی تقلید کرده و نتوانسته نوآوری خاصی ارائه دهد. این مسئله باعث شده تا برخی از مخاطبان احساس کنند که فیلم به اندازه کافی خلاقانه نیست.

به طور کلی این اثر به عنوان یک فیلم کمدی با نقاط قوت و ضعفی همراه است که می‌تواند برای برخی تماشاگران سرگرم‌کننده باشد، اما به نظر می‌رسد که نتوانسته است به کیفیت و جذابیت قسمت‌های قبلی خود برسد.

عوامل فیلم سینمایی تگزاس 3

کارگردان: مسعود اطیابی

تهیه‌کننده: ابراهیم عامریان

نویسنده: حمزه صالحی

بازیگران: سام درخشانی/ پژمان جمشیدی/ گابریلا پتری/ ژاله صامتی/ مهدی هاشمی/ سید جواد هاشمی/ نعیمه نظام‌دوست/ سام نوری/ سیاوش چراغی پور/ ساعد هدایتی/ محمدجواد جعفر پور/ آدریانو تولوزا/ داوود شیرعلی/ حامد وکیلی

سایر عوامل
مدیر فیلمبرداری علیرضا زرین‌دست آهنگساز امیر توسلی
مدیر برنامه‌ریزی نغمه نظری طراحی چهره‌پردازی ‌محسن دارسنج
طراح لباس مجید لیلاجی طراح صحنه سعید هنرمند
طراح جلوه های بصری امیر ولیخانی تدوین حسن ایوبی
منشی صحنه سارا عبداللهی عکاس ‌کوروش پیرو

سخن فرواک

فیلم سینمایی تگزاس 3 در ادامه فیلم‌های تگزاس 1 و 2 ساخته است. اگر شما از مخاطبان تگزاس 1 و 2 هستید برای فهمیدن ادامه داستان میتوانید این فیلم را تماشا کنید. برای خرید بلیت فیلم تگزاس 3 به سایت سینماتیکت سربزنید.

نویسنده: مبینا قندچی


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024