header

معرفی گروه کارگردانی نمایش خواب

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1402/12/28 06:07:21
  • نویسنده: فاطمه عزیزی
  • بازدید: 22
  • دیدگاه: 0

معرفی گروه کارگردانی نمایش خواب


به گزارش روابط عمومی گروه هنری فرواک ، حسن هاشمی فرد تیم کارگردانی نمایش خواب را معرفی کرد.

مهران شهرآشوب در گفتگو با فَرواک گفت:

همه ما می دانیم که مشارکت در هر فعالیت هنری و همکاری با هر گروه هنری دارای چهارچوب و خصوصیاتی است. اولین چیزی که به نظر بنده برای این امر مهم است، انرژی و حال خوش انسان است. فارغ از اینکه آن اثر هنری با سلیقه و اصول و عقاید ما مطابقت داشته باشد یا خیر.

تصور کنید، برای همکاری با یک گروه تئاتر دعوت می شوید. آنچه در ابتدای راه شما را ترغیب می کند تا با آن گروه همکاری کنید، ارتباط مستقیمی با انرژی مثبت افرادی که در ابتدای راه و افرادی که در ادامه با آنها آشنا می شوید، خواهد داشت.

گاه، حال خوبی با حضور در یک گروه پیدا می کنید و حتی اگر با نمایشنامه ارتباط زیادی برقرار نکنید، حداقل چیزی که با مشارکت در آن کار نصیب شما خواهد شد، یافتن دوستان و همکاران جدید و تجربه جدید از فعالیت در آن خواهد بود. اینک اگر نمایشنامه آن کار نیز مورد قبول و پسند شما باشد، که بهانه ای برای عدم مشارکت در آن کار باقی نمی ماند.

آشنایی بنده با گروه فرواک توسط واسطه ای که همکار و دوست گرانقدر این جانب است صورت پذیرفت. در گام اول آنچه برایم مهم بوده و هست، برقراری ارتباط با افرادی است که بیشترین ارتباط را با آنها دارم و به عنوان دیگر، افرادی که در گام اول با آنها آشنا می شوم.

وقتی این رابطه طوری شکل می گیرد که افکار و عقاید در سطح بالای خود، به هم نزدیک است و حس و حال خوبی از افراد دریافت می کنم، آنگاه راه برای انتخاب باز می شود و تصمیم گیری برای ادامه راه، بسیار آسان خواهد شد.

زمانی که متن نمایشنامه خواب را خواندم و آن را به طور نسبی با افکار و عقاید خود همسان یافتم، تصمیم گرفتم تا برای کسب تجربه بیشتر و یافتن دوستان و همکارانی خوب، ادامه راه را، با گروه فرواک بپیمایم و با حضور در اولین دیدار با تمامی افراد گروه، انرژی ام بیشتر و بیشتر شد و انگیزه درونی ام برای همیاری و کسب تجربه در کنار این گروه، فراوان تر.

در پایان، امیدوارم بتوانم در نهایت، با فراغ دل در کنار دیگر همکاران با اجرای درست و اصولی در کنار مخاطبان بسیار، از دیدنش لذت ببریم و خاطره خوشی تا ابد در ذهنمان باقی بماند.

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مهران شهرآشوب

مهران شهر آشوب در نمایش خواب به تهیه کنندگی گروه فرواک

دستیار دوم کارگردان : سید سعید نیکزاد

سید سعید نیکزاد، دستیار دوم کارگردان در نمایشنامه خواب

دستیار سوم کارگردان :امیر صفرلو

امیر صفرلو دستیار سوم کارگردان در نمایش خواب به تهیه کنندگی گروه فرواک

منشی صحنه : مریم صیادی

مریم صیادی، منشی صحنه نمایش خواب

پایان مطلب/


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024