header

نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه

نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه

بازدید: 12

دیدگاه: 0

نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه


نمایش 55 دقیقه‌ای گم، میان منزوی‌ترین زاویه، به نویسندگی امیر ابراهیم‌زاده، کارگردانی دانیال شیرپور و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از 26 شهریورماه 1403لغایت 10مهرماه 1403 در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه آمده:

دختری پس از خودکشی خاطراتش را به یاد می‌آورد.

نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه با بازیگرانی چون آرمیتا قبادی، پریا خدا کرمی، آیلی شرفی و علی مهرنیا پس از نزدیک به ۸ ماه تمرین، به‌صورت اجراهای محدود در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه از دید مخاطبان

از نگاه تماشاگران نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه با نگارش روان و دلنشین، تجربه‌ای ارزشمند را از تعاملی بین شخصیت‌ها و هویت‌های مختلف به نمایش می‌گذارد که به عوامل مختلفی از جمله انتخاب موسیقی، بازی‌های هنرمندانه و زاویه‌های منحصربه‌فرد شخصیت‌ها بستگی دارد.نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه به خوبی به بررسی پیچیدگی‌های انسانی می‌پردازد و به خصوص در رابطه با تعامل هویت‌های مختلف یک فرد در سنین گوناگون (نوجوانی، جوانی و میانسالی) و نیز ارتباط با شخصیتی از جنس مخالف، ابعاد گوناگونی را بررسی می‌کند.

اوج داستان در تقابل نظرات و ارزش‌های شخصیت‌ها در لحظاتی که هر یک بیانیه‌های سیاسی مختلفی را مطرح می‌کنند، هویدا می‌شود و این تغییرات می‌تواند به خوبی نمایان‌گر تحولات فکری و احساسی آن‌ها باشد. اما ویژگی جذاب‌تر این نمایش آن است که در نهایت چهار شخصیت به یک نقطه مشترک می‌رسند: انتخاب مرگ. این نوعی تلخی را به تصویر می‌کشد که گویا در زندگی این دختر، هیچ بخشی از زندگی‌اش آنقدر ارزشمند نبوده که تمایل به زنده ماندن را در او ایجاد کند.

به طور کلی، نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه با پردازش عمیق و هنری موضوعاتی چون هویت، تغییرات اجتماعی و فردی، و تعاملات انسانی، بیننده را مجذوب خود می‌کند و بعد از هر مشاهده، دیدگاه‌های جدیدی را به او منتقل می‌سازد.

در ادامه برخی از نظرات مخاطبان را باهم می‌خوانیم:

«اجرای واقعا بینظیر و خوبی بود، متن داستان گیرا و تاثیرگذار بود پیشنهاد میکنم حتما ببینید.»

«به نظر من خیلی کار خوبی بود و بسیار بازی قوی داشتند و از خیلی از نمایش ها با کلی بازیگر قدیمی ، کیفیت بالایی داشت به همتون پبشنهاد میکنم مخصوصا بازی دخترهای هنرمند این گروه.»


عوامل نمایش گم، میان منزوی ترین زاویه

عوامل نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه عبارتند از:

نویسنده: امیر ابراهیم‌زاده

کارگردان: دانیال شیرپور

تهیه کننده: سجاد افشاریان

بازیگران: آرمیتا قبادی / پریا خدا کرمی / آیلی شرفی / علی مهرنیا



سایر عوامل نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه
مدیر صحنه فرنوش میرحاج طراحی و ترکیب صدا آروین ‌فلاح
طراح لباس تینا خداکرمی اصلاح رنگ و نور ناتاشا ‌خمسوی
مشاور رسانه ای علی ‌کیهانی)راوی ‌مدیا مدیر تبلیغات امیرحسین میرزائی (راوی ‌مدیا )
طراح نور رضا ‌خضرایی موسیقی کیارش ‌خداشناس، پارسا ‌شمالی
طراح صحنه دانیال ‌شیرپور عکاس محسن ‌توحیدی

سخن  فرواک

اگر شما علاقه‌مند به نمایشی با سبک درام هستید، می‌توانید با خرید بلیت نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه از 26 شهریورماه 1403 لغایت 10مهرماه 1403 در تماشاخانه هیلاج به تماشای نمایش گم، میان منزوی‌ترین زاویه بنشینید.

نویسنده: علی هاشمی فرد


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024