header

نمایش ننه زار

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1403/06/06 17:00:00
  • نویسنده: علی هاشمی فرد
  • بازدید: 7
  • دیدگاه: 0

نمایش ننه زار


نمایش 50 دقیقه‌ای ننه زار به نویسندگی شهرام سلطانی و طراحی و کارگردانی شاهین سلطانی از 25 مرداد لغایت 15 شهریور ماه 1403 در تئاترشهر به روی صحنه رفته است. 

در خلاصه‌ی نمایش ننه زار آمده:

دو برادر صیاد برای صید به دریا می‌زنند. موج غریبی همه چیز را بر هم میزند و مادری که لب شط چشم انتظار فرزندانش است.

نمایش ننه زار در رویداد‌های مهمی، چون جشنواره تئاتر استان تهران و جشنواره سودای عشق تهران اجرا شده و افتخاراتی در بخش‌های متعدد از جمله کارگردانی و بازیگری کسب کرده است.

شاهین سلطانی طراح و کارگردانی نمایش ننه زار، با توجه به علاقه‌اش به موضوعاتی مانند دفاع مقدس و اسارت، این بار نمایش ننه زار را با ایجاد تغییراتی در راستای بهبود کیفی اثر خود مجدداً اجرا کرده است. این نمایش داستان مادری است که با دو فرزندش زندگی می‌کند و روزگار می‌گذراند. مادر از اینکه یکی از پسرانش شهید شده بی‌خبر است و چندین روز را با خیال فرزند خود زندگی می‌کند. این راز را پسر بزرگ زمانی افشا می‌کند که مادر قصد خواستگاری رفتن برای پسر شهیدش را دارد.

خرید بلیت نمایش ننه زار

نمایش ننه زار از دید مخاطبان

نمایش  ننه زار از دیدگاه مخاطبان، واکنش‌های مثبت و منفی را به همراه داشته است. برخی از تماشاگران با دیدن این نمایش به نکات مثبتی چون ایده‌های جالب طراحی صحنه، طراحی دیدنی نورپردازی، گروه موسیقی حرفه ای و مدت زمان مناسب نمایش اشاره کرده اند. البته برخی دیگر از تماشاگران به نکات منفی چون عدم اجرای مناسب طراحی صحنه و حضور افراد در کنار صحنه اشاره داشته اند.

نظرات مختلف مخاطبان شامل دیدگاه‌هایی نظیر دیدگاه های زیر است:

• «واقعا عالی بود به شدت لذت بردم.بازی ها درجه یک ریتم عالی موسیقی عالی واقعا ارزش چندبار دیدن هم داره. بهتون خسته نباشید میگم دمتون گرم.»

• «موسیقی کار که منو مستقیم برد تو دل نمایش خیلی کیف کردم.»

• «بازی بازیگران واقعا منو به وجد آورد ، از بیان رسایی که داشتن تا بدن آماده ای که داشتن واقعا دمتون گرم که اونقدر چشمان مخاطب براتون ارزشمندِ.»

• «زمان نمایش مناسب بود ، ایده خواب دیدن ها و به تصویر کشیدن افکار کاراکتر ها جالب بود، متن خوب بود اما به نظرم کشش لازم رو نداشت و درگیر کننده نبود یعنی بیشتر اکت و بازی دوستان باعث میشد ارتباطم با نمایش قطع نشه ...»


عوامل نمایش ننه زار

عوامل نمایش ننه زار عبارتند از:

نویسنده: شهرام سلطانی

طراح و کارگردان: شاهین سلطانی

تهیه‌کننده: امیر حسین شفیعی

بازیگران: فرخنده دریایی / امید آزاد خانی  / کسری هدایت نیا

سایر عوامل نمایش ننه زار
دستیار اول کارگردان محمدمهدی مرزبان طراح لباس مینا ویسمه
گروه دستیاران زهرا ویسمه، رضا حسین پور، علیرضا ‌فتاحی، ابوالفضل ‌طباخی منشی صحنه ‌مینا ویسمه
طراح صحنه شاهین سلطانی مدیر تبلیغات کسری ‌هدایت ‌نیا
آهنگساز علی ‌خاتمی طراح چهره پردازی کارینا ابراهیمی مقدم
اصلاح رنگ و نور میثم صفری عکاس ‌آیدا عظیمی
مشاور رسانه‌ای پیام احمد کاشانی


سخن فرواک

اگرشما علاقه مند به نمایشی با سبک درام و سورئال هستید، می‌توانیداز تاریخ 25 مرداد لغایت 15 شهریور ماه در تئاترشهر ‌به تماشای تئاتر ننه زار بنشینید.



نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024