header

امیرارسلان طارم وند، طراح حرکت نمایش خواب

share-icon
  • تاریخ انتشار: 1402/12/28 05:57:04
  • نویسنده: فاطمه عزیزی
  • بازدید: 19
  • دیدگاه: 0

امیرارسلان طارم وند، طراح حرکت نمایش خواب


به گزارش روابط عمومی فرواک، امیر ارسلان طارَم وند به گروه نمایش خواب پیوست. او مسئولیت سرپرستی و طراحی حرکات تیم پرفورمنس نمایش خواب را بر عهده دارد.

امیر ارسلان طارم وند در نمایش خواب

این هنرمند جوان که دارای رزومه درخشانی است، در گفتگو با فرواک گفت :

نمایشنامه خواب، یک نمایشنامه در سبک سورئال می باشد که این فضا بشدت زیرکانه در جای جای کار گنجانده شده. درواقع تماشاگر در مرحله به مرحله از این نمایش به سورئال بودن اتفاقات پی خواهد برد درصورتی که باتوجه به زیرکی نویسنده، متن کاملا فضای رئالیسم را به بیننده القا می‌کند.

امیر ارسلان طارم وند طراح حرکت فرواک

نظر امیرارسلان طارم وند در مورد نمایشنامه خواب: از نظر من اینکار پتانسیل بسیار بالایی برای تأثیرهای مثبت در زندگی هرکدام از آدم‌ها می‌تواند داشته باشد و اینکه انسان ها با دیدن این کار می‌توانند برداشت های متفاوت اما واحدی را از آن داشته باشند؛ که درواقع هدف نویسنده هم همین است.

دلیل پیوستن به تیم نمایش خواب

طارم وند در نمایش خواب

حقیقت امر این است که بعد از خواندن نمایشنامه خواب، این کار را برای خودم یک چلنج دیدم که بتوانم برای نمایشی با این فضا و پتانسیل که قبل تر هم گفتم، حرکت هایی طراحی کنم که نه از واقعیت های کار دور باشد و نه از زیبایی حرکات کاسته شود.

اگر دقت کنید من در کل کار سعی کردم از حرکات های مختلفی استفاده کنم. در واقع بازه حرکتی بچه های گروه پرفورمنس این نمایش بسیار زیاد است و از آنجایی که روش کاری من استفاده زیاد از المان ها در حرکت هست، در این کار هم این المان گذاری زیاد دیده می‌شود که دقیقا همین مسئله چالشی بود که من برای طراحی حرکت این نمایش داشتم.

نمایش خواب به تهیه کنندگی گروه هنری فرواک و نویسندگی و کارگردانی حسن هاشمی فرد از خردادماه 1401 در سالن سیمرغ به روی صحنه خواهد رفت.


نظرات کاربران

Copyright © ۲۰۱۸ – 2024